Balk (FR) / Groningen stad

Website realisatie en ontwerp FINNCOLOR

Huisstijl Close to the Soil

Myrthe van Close to the Soil benaderde mij om een logo voor haar bedrijf te ontwikkelen.
Het logo moest de volgende punten uitstralen: dicht bij de natuur, rauw en puur. Het logo is gemaakt van een doorsnede van een aardappel. Vervolgens heb ik de aardappel bewerkt en gestempeld. Zo is het logo ontstaan. Daarna zijn we verder gegaan met het visitekaartje, het ontwerp heeft myrthe als stempel ontvangen waarmee op gerecycled papier gestempeld kan worden. Er waren ook nog wensen voor illustraties voor op de website. Ook hierin wou Myrthe het rauwe en pure naar voren laten komen, door dit te bereiken hebben we voor de linoleum druk techniek gekozen.

Duurzaam, rauw en puur

Close to the soil zet zich in voor een betere planeet door informatie over duurzaamheid en lokale producten te delen in de vorm van cursussen, instagram en haar website.
Ze laat graag de rauwe / pure kant van het koken en eten zien, dit is verwerkt in de huisstijl.

Bekijk hier de website:

Werkzaam heden

Logo
Visitekaartje
Gerecycled papier
Linoleum illustraties

tessa spijker

Wil jij indruk maken op je klanten?

Neem vrijblijvend contact op!

App, bell of sms: 06-48898881
 Of mail: info@spijker-reclame.nl

Bekijk ook:

Beautree Huisstijl
Spyker the brand
Huisstijl Stjoer
Etiketten Zuivelinnen
Huisstijl FinnColors
Huisstijl FinnColors